Grattis min vän : )



Grattis min vän på din födelsedag, 21 år idag, tänk att vi kommit hit Cattis ;) haha, sjukt. hoppas din dag bli underbar, älskar dig.

image268



idag har jag jobbat, som vanligt. ; ) jag känner mig tuff som en sten för att gå & jobba, när jag helst av allt bara hade velat sova vidare. iaf, jag & babe var & kollade tv idag, blir nog att vi köper oss en, snygg var den :) så får se. kanske har vi en ny tv här imorgon :D ! hih. .
pratade med togge nu också i en timme, han vill att babe ska hjälpa honom, så imorgon är vi snälla & kommer till honom :  ) ska bli trevligt. är riktigt sugen på att dra ihop en "klassfest" också, hade vatt fett med vårt lilla gäng ; )  ! haha. men får se. .

& idag på jobb blev jag riktigt arg, en mamma ringde & sa hon skulle komma lite över fyra, & då tänker jag - typ 10 , 20 över, men inte fem i fem. Gah, så jag tog på ungarna kläder så dom var klara, för jag tänkte då inte missa min fem buss. galet. . men nu är jag hemma iaf ;) & vi har frossa vecka, äter massa skit till då måndag vi bara ska äta nyttigt & träna :D ! jag längtar & hoppas jag blir frisk nu. . NU !

nä, ska slita babe ifrån ps3, så vi kan glo filmen vi skulle sett igår, men den var ju inte klar då :P så alla, bara så ni vet så är mitt öga rött men de gör inget ;D


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0