Försvunnen.

      


jävla katt, trodde hon hade hoppat ut genom fönstret då jag hade varit & badat så hade vårt fönster varit öppet, (inte mycket alls) för babe hade öppnat de. så efter en stund då jag legat i soffan tyckte jag de var lite väl tyst i lägenheten för att ha en kattunge där, så vi började leta & skrika på henne. . jag såg framför mig att hon hade trillat ner & brötit nacken, så älsklingen sprang ner & kollade . .  men där var hon inte som tur va. Så efter 45-60 min (kändes som de iaf) letandes precis överallt & jag nästan helt hysterisk, står jag & kastar bollen av ren panik i väggen, då ser jag två tassar kommer fram från soffan - då har hon legar I SOFFAN! alltså, undersoffan, men i den lixom. . fattar ni ? Kan säga er att jag var lättad. . Phu, både jag & älsklingen blev lättade, satt & gosade med henne, hon har ju blivit vår lille bäbis :)


nu har vi sett på american history x - lika bra varje gång. & frosat lite, men på måndag är det slut på de, så då blir de förnya träningskortet & köra på.. ska faktiskt bli skönt.  & imorgon är jag ledig, & ska verkligen sova ut. mamma kommer iof vid elva tiden, men då är jag nog vaken & utvilad. . hehe. ska bli skönt att bara ta de lugnt imorgon, inget planerat, jag behöver de.

jag säger tjing för idag, ska mysa med älskling & med busan :) !
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Hilajna

Hon var verkligen supersöt. Jag vill också ha en svartkatt. :$ Jag saknar dig diamant.

2008-01-03 @ 22:35:34
URL: http://Helenaskog.blogg.se
Postat av: em

fan va korkade ni är ;) haahaha :)

2008-01-04 @ 12:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0