datanörd - ohno.




haha, har kommit fram till nu - jag är ingen datanörd ;) Helena & Cattis som har haft sina bloggar kortare än mig, kan mer om de ;) ! HAHAH , sjukt. Tur jag vet hur jag skriver, ; ) men å andra sidan så , dom kanske är smartare också ;P ! äch, vafan ! :P

Längtar till lördag, ska träffa Lina : ) ska vara i Billesholm innan ;P haha, Lina, flytta in hit. Räcker med att jag jobbar där ute i den hålan. hih, ska faktiskt bli riktigt kul. käka , snacka, dricka & sedan bara in & "göra stan" ! som sagt, får se hur kul de kan bli ? man har ju mognat, är inte sån som ränner ute varje helg bara för att de ska vara så, supa skallen i bitar & sedan skryta om de i min blogg. Finns ju vissa ! men nog fan ska jag skryta om lördagen sedan - MOHA !
Jag är hungrig - ovanligt ? & jag vill ha mat nu, får dra älsklingen i örat så vi kan handal ngt gott : ) !

Nä, tack & adjö.
PUUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0