besviken.



egentligen är jag nog inte besviken ens, mest arg.
 

jag vet ju innerst inne att de nog inte är så, men jag fattar inte det. utan måste hålla på. . hjärna motarbetar hjärta. & nog är jag faktikst lite arg på min bästa vän som reser. vi har inte haft den kontakten som vi hade innan på ett tag, & det känns konstigt, kommer de bli bättre nu när hon är i norge. eller vår vänskap kommer rinna ut i sanden ? kommer det vara som vanligt då hon hälsar på, kommer hon ens komma på min födelsedag ? Gud, det låter kanske knäppt när jag sitter här & skriver, & att jag vill hon ska få dåligt samvete. men så är de absolut inte. det är bara det - jag & cattis har haft en fantastik vänskap -syskon som delade allt. & nu är allt borta.  det känns jobbigt, jag orkar inte ens träffa henne idag fast det är idag hon åker. . vi får ses när du kommer hem.
jag älskar dig.


egentligen är jag sjukt besviken på alla mina vänner, dom ända jag verkligen förlitar mig på är Lina Rebecca Cattis Emma Helena & Togge. . ni andra är inte mina vänner längre.


& min älskling är jag rätt irriterad på, bajs.
men nu när han gör upp ett bad så ska jag vara lite snällare.
för jag älskar ju honom trots allt.



Pusss !

Kommentarer
Postat av: Catrine

Jag hoppas verkligen inte att allt bara kommer att rinna ut i sanden!! Jag älskar dig för mycket klen för att det ska bli så! Jag vet att det inte varit som förr på ett tag men jag VILL verkligen att det ska bli som förr! Jag ska verkligen göra så mycket som jag kan för att komma hem när du fyller år !!! Jag kommer sakna dig sjukt mycket ska du veta!!! Jag älskar dig

2008-01-24 @ 20:24:37
URL: http://catriiine.blogg.se
Postat av: Hilajna

Tur att jag är din vän iallafall.

2008-01-24 @ 21:25:30
URL: http://Helenaskog.blogg.se
Postat av: Alex

Tyvärr visar de sej alltid efter ett tag att de man trott va ens vänner inte igenligen är de..

2008-01-24 @ 21:30:15
URL: http://ajjeex.blogg.se
Postat av: alexandra

vilken tur att vi inte är vänner, utan bara kompisar ;) det är ju skillnad! jo, du vet hur det är. upp och ner. jag är bitter. men jag lever i alla fall! hoppas allt är bra med dig!

2008-01-25 @ 18:07:45
URL: http://alleballekung.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0