Bakpotatis.



idag käkade vi bakpotatis, & kan säga att de var förjävla gott : )
annar har jag jobbat idag, jag hade inte bangat för en vecka semester. är sjukt trött hela tiden. .

iallafall, jag hade egentligen något viktig att berätta, men jag kommer inte på vad de kan vara. viktigt kunde de ju inte varit då ;P haha. nä, flummig som attans känner jag mig.
just ja, de var de där med träningen, JÄVLA skit. slår aldrig fel att när jag väl ska börja träna så blir jag sjuk. fått en jävla Bamse förkyldning & ont i halsen. . motiverad man blir då. IDIOT. & inte nog med de, har fått hosta också. . sug. men jag ger de till ons, för jag ska fan börja träna denna veckan. Jag bryr mig INTE ! ; )


Iallafall, jag & Lina ska snart ut & göra stan osäker, men vin & kanske någon annan god alkohol dryck. ska bara hitta när de passar oss :)

& jääävlar va de regnar ute då :S ! men nu ska jag mysa upp i soffan & glo ngn film . sedan blir de sängen.. : )

PUUSS !
& busan är nog de bästa vi har skaffat i vår lägenhet, hon är så mysig.

image266

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0