wiho : )




Lördagen.
igår städade vi ju, blev najs. & sedan gick jag in i duschen, hade inget planerat - som vanligt. ; ) iaf, vi öppnade en flaska vin, softade lite & jag gjorde ve mig, (utan ngn speciell anledning) & vid 22,30 tiden begav vi oss ut i vida världen ; ) ner mot stinsen. Inte så mycket folk, rätt så skönt. Iallafall så träffade vi sedan andersson & vi skulle bort till tivoli. lång kö, så ner mot gamla lönnkrogen. Där träffade vi även tobbe, & sedan Crölle & lille rickard :D ! & sedan då alla hade druckit upp så begav vi oss ännu en gång bort till tivoli, men nä. boysen tyckte hampan. . & inne på hampan fick darling ont i magen (som för övrigt var jätte full) så vi gick hem. var hemma vid 02 tiden efter att han kräkt & levde loppan ;P ! haha, darling då ! hem i sängen & jag vaknade halv nio - pigg & vaken :D ! skit bra. så idag söndag har jag jobbat , då spelade vi bowling. . :) dom tyckte det var jätte kul, ; ) ! sen åkte jag hem till morfar, där satt mamma katta & darling. fikade & sedan åkte vi hem. fick träffa dom en liten stund iaf, alltid något. nu blir de lite tv & sedan sängen. . 

Hörs imorgon kanske, om jag orkar vill säga. . imorgon börjar mitt nya liv, jag är fort förkyld. . men absolut inte lika mycket längre, hih. så träning imorgon ? får la se  : ) ! 


           



PUUSS

Kommentarer
Postat av: Alex

Taack :D e helt osminkad på de ju :P

2008-02-03 @ 21:03:49
URL: http://ajjeex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0