tråk söndag.




Igår var det tänkt att vi skulle hitta på något, men jag låg med migrän i soffan & glodde tv. & Calle han var med sina kompisar. Trevlig lördag får jag säga. . : / & igår blev det inte mycket gjort, jobbade - kom dit, åt gick på bio & sen hem ;P de kallar jag arbete ! me like.  ska anmäla mig på resursen nu också, får kanske lite mer jobb, ska även säga att jag kan jobba på björka, men då på kortis. Inte på själva boendet. det pallar jag inte, jag vill gärna komma hem hel : ) ! Kan vara trevligt att få träffa mina gamla barn igen, saknar dom som flyttat : ( !

idag är de söndag ju, tråk söndag.  får se vad vi gör, calle ville ut & köra till andra sidan av skåne. (?) får se hur det blir med det. måste platta mitt hår iaf, det är en sak som är säker. . & jag har glömt att säga då jag var och klippte mig fick jag en rosa slinga i håret ;) ! Steffi somn är en gammal kompis & nu min hårdresser ;P fixade de , haha. hon hade köpt hem massa olika fäger till hennes företag så tyckte hon jag skulle ha en rosa slinga, mest för att pröva & så :D alla tycker jag ser rätt cool ut, måste erkänna att jag gillar den lite ; ) hehe , men de är bara toning så snart dock försvinner den : ) mycket jag missat att skriva, fy va dålig jag är. kommer snart tillbaka. . :P har varit så trött på sista tiden, sjukt jobbigt. men idag känner jag mig pigg, :)


nä, nu ska jag ut & platta mitt hår. såg även stina-lee & blondinbellatv4morgon idag. va säger man ? man ser att lilla blondinbella är mediakåt medan stina-lee & den andra som satt där bara tog de som det kom, Bella ville gärna framstå som hon var duktigast. äch ;P man blir kanske sån då man har mycket rampljus på sig.

Platta håret va det ja ;)


PUSSS!



image333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0