överraskning efter varandra ;D



börjar med jobb. ; ) en pappa på jobb kommer med 2 tårtor till mig,  vi har skojat lite om de. & rätt som det var kom ham med det idag, haha ! dom andra blev nådigt chockade då den familjen inte gett något innan & dom har ändå haft barn där i 8 år. chefen tyckte det var roligt. givitvis var de till barnen & personalen också, hihi. jätte mys iaf :) !

& om ni tror de är allt har ni fel, för när jag är på väg mor karolina för att fixa naglarna kommer MIN MAN emot mig, ni kan aldrig ana vem(förutom min babe då), tog tid innan jag fattade & när jag väl fattade trodde jag att jag skulle svimma . . jo denna man som kom mötande mot mig var ROOOBERT ASCHBERG. Min kung, min man, han kom på SÖDER. hah, gick in & åt på peking. var nästan så jag skulle ställa mig i fönstert & glo ner mig, men var ju tvungen att gå till Karolina :D Men fattar ni ? Min kung ROBERT. :D va helt knäsvag för fan :P

image367
r

iallafall, gick sedan hen & då skulle vi ner till bokrean då jag skulle köpa lite böcker till jobb, så när vi var på väg hem så hörde vi massa polisbilar, men tänkte inte så mycket på de. så när vi skulle hem till calles pappa & hämta öl så bara va dom utanför pizzerian :D Sicken toppen dag för mig då :D !

& på de hela är de skottår, jag & älsklingen firar 14 månader, mitt founde sätt har kommit, fixat naglarna .. & fan va bra allt är : )
& nu har vi käkat tacos imorgon åker vi till syrran ;  ) & på kvällen hittar vi på ngt,  & på söndag kan vi sova länge, hih !


Nä, ska in & smälta allt i soffan nu, hihi.

PUUSSS!

Kommentarer
Postat av: em

robert är charmig. haha. jag hade fan ställt mig i fönstret och glott. lätt. hahaha :) PUSS gums

2008-02-29 @ 20:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0