Mordbrand.



vaknade vid sex tiden idag då jag skulle iväg till jobbet, skulle ta bussen 06,40. inget med det.
men när jag sitter på bussen & ska precis sluta ögonen ringer min telefon. .
det var darling som ringde & sa att polisen hade ringt honom halv sju för att berätta att hans bil inte fanns mer. .
ÖH VA ? Ja, då är det någon som slängt in en brandbomb i hans bil, & som sagt. Där fanns inget kvar av bilen. .
va händer med detta samhälle, ska man inte kunna ha sina saker ifred. & man undrar - är de ngn som vill oss ngt, eller är de bara ngn som gjort det för att ha skoj ? har ju inte ens haft bilen en månad. . & nu är den borta. & det hela klassas som mordbrand. jag är fan rädd. händer sjukt mycket, & nu så är de säkert, så fort vi hittar en bostadsrätt som vi gillar flyttar vi här ifrån. vill inte bo kvar här, inte en sekund. men nu känns de tvunget, för vart ska vi annars bo ? isch, jävla sätt.

& Calles pappas bil stod ca 4 bilar ifrån calles, & han fick också skador på sin.



 
       




Jag gillar de inte alls, & blev nog rätt chockad av vad som hände, fällde ngra tårar när jag pratade med chefen på eftermiddan. Då tror jag att jag fatta de hela. de är verkligen läskigt.




Puss !


Kommentarer
Postat av: Sussie

Fan vad sjuka människor det finns! Har polisen sagt något mer? Fått tag på någon mer information? Tur att ingen blev skadad iaf. Söder blir bara värre å värre=/

2008-02-21 @ 19:47:30
URL: http://sussiie.blogg.se
Postat av: Hilajna

Usch. Jag blir också rädd Madelen.

2008-02-21 @ 20:21:02
URL: http://helenaskog.blogg.se/
Postat av: em

beklagar det som hänt gumman! fick chocken! :( *kramar om* va rädd om dig gumman! va rädd om ER!

2008-02-21 @ 20:54:44
Postat av: Alex

Asså jag fattar inte hur man kan göra så mot en annan människ! Svin!

2008-02-21 @ 23:10:13
URL: http://ajjeex.blogg.se
Postat av: Mindy

Fy fan! Vad är det för sjuka människor det finns?!

2008-02-22 @ 21:18:50
URL: http://maaandimoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0