Lördagskväll- : )





ja, det är lördag idag & vad händer ? Ingen anning, får se : ) nu städar vi de sista & jag ska moppa golvet sen är vi klara, skönt att ha ett fräscht hem igen : ) ! sen blir de kanske mys eller ngt annat. Får se. klockan är ju ändå bara snart halv sju. EN LÖRDAG & jag har hunnit jobba, då vi gick till bogarts & hem till vätten igen & sedan fika, sedan fick jag åka hem. & nu har vi städat & ska snart moppa som sagt. . wie !?
Hehe ; ) får se vad vi gör ikväll. kanske går ut & sätter oss någonstan, eller myser på något fik. . - mezo ? :P

Nu hör jag att darling dammsugat klart, då var de min tur :)

Imorgon ska jag äntligen fika med mamma morfar & katta - längesedan. . men imorgon igen så, saknat det mycket.


PUSSS!

Kommentarer
Postat av: Hilajna

Jätteglad att ni frågade om jag ville följa med ut. :)

2008-02-02 @ 22:16:57
URL: http://Helenaskog.blogg.se
Postat av: Hilajna

Tack så mycket Madelen, om du bara förstod hur mycket det värmer att höra. Tack!

2008-02-03 @ 18:53:42
URL: http://Helenaskog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0