lördag.

& idag ska jag jobba, från 12 - 17 så det är ju lugnt. men ändå. igår somnade jag ändå innan 22 :P & Calle han väckte mig vid halv nio, jag hade kunnat sova hur länge som helst ;P men icke.
jag jobbar med anna-lena idag, dom andra åker till busfabriken. jag hoppas inte jag är inräknad där, för de orkar jag inte ;P

inatt drömde jag konstiga drömmar, väldigt verkliga men jobbiga. blandannat blev jag skjuten i magen, & annat skit hände i drömmen. får väl se om det stämmer de jag drömde. .

ville väl mest bara in & skriva en rad. . & nu ska jag börja göra ve mig. & sedan till jobb.

PUSSS!
















Nu är jag så trött på detta att jag nästan skiter i det . . jag orkar inte mer, kroppen orkar inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0