Klippning & bodstadsrätt.



idag ska jag träffa steffi :) jag ska klippa mina toppar & äntligen min lugg igen,  saknar min lugg.  men nu ska jag ha långt hår : ) saknar de.

& idag va vi & kollade lite lägenheter. . sjukt fina. Bodstadrätter, Ge mig 3;an. . & den ligger på 1,6 mille. lite väl kanske. men sjukt fina. . : ) helt nya renoverade, hela trappen. grr. :P 

vi vill verkligen ha ny lägenhet, bodstadsrätt. men är vi villiga att ge allt?
gah så svårt allt blev. . får se vad vi gör :) !



PUSSS!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hoppas klippningen blev super:) trvis du ej i din nuvarand elägenhet då?

2008-02-14 @ 19:23:03
Postat av: em

grattis på alla hjärtans dag gumman!

2008-02-14 @ 19:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0