isch. .




vi har då lite problem med våra element på jobb & då kom det 3 män till oss som skulle kolla på dom, & han ena var väldigt för mycket. jag & anna stod & skämtade lite så, så frågade jag henne om barnen & hon skulle komma in på grodan till mig .  . typ så här.

M - ska ni inte komma in till mig på groda ?
A - nä, jag vill inte vara med dig.
M - nä, men de är lugnt, jag vill inte vara med dig heller.
(& då hoppar han den där - för mycket in).
Mannen - men jag kan följa med dig in på grodan.
M - ja, men gör du de,  jag kan ta fram ett pussel till dig.
Mannen - jaha, jag trodde vi skulle pussas ?


OH NO, jag stod bara & gapa . det var lite för mycket, medan anna då tycker han är snygg. Han kan lixom vara MIN pappa. & NÄ fy va fräckt.

iallafall, igår var vi iväg & tränade - skönt. :) då dom höjt priserna till 350 kr i månaden hade man lite ångest, det är ändå rätt mö pengar känner jag. men så ringde jag min LSS chef & nu får jag 166 kr att utnyttja i månade :D så jag betalar drygt 185 spänn, då gör de ju inget :D
så ska träna igen imorgon, & på fre. . riktigt skönt att komma igång. Faktikst, trodde de aldrig, trodde mer att jag skulle banga, men icke,. tyckte de var kul tillochmed. ska fixa så jag får ett schema också, fast med inte så mycket maskin. . gillar inte de så mycket, gillar Bollen & vikter :D

nu väntar jag på älsklingen :) han är och handlar, hih. . sen ngn film eller ngt på tv :)


& jag träffade ändå morfar på knutan idag, han flög till sthlm så bara var han där på knutan när jag kom & skulle ta min buss :) hih. så han fick sig en lyckokram & sedan åkte han iväg för att vinna alla tennismatcher i sthlm : ) hihi, lycka till moffar.

nu vred babe om nycklen i låset, så ska springa ut & se vad han har med sig, mums :)





PUSSS!


Kommentarer
Postat av: Alex

Jaa vi ses helt klart i vimmlet o jag förväntar mej en hejdåpuss lr kram :D

2008-02-20 @ 21:33:46
URL: http://ajjeex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0