Glad : )




Jag fick en barlock av ett barn på dagis idag hon trillade igår & vrikade foten, så är jag sån som över kollar ;P Iaf så skrev mamman på ett hjärtformat papper (kan säga att barnet heter olga) ;
"Olga ville ge dig detta för du var så snäll när hon slog sig. Tack Madelen för din värme gädje & entusiams för våra barn"

- Då blir man glad !

jag ville knappt läsa de då jag fick de, blev helt rörd. . & man ser att föräldrarna är nöjda med mig, & det är de jag vill att dom ska vara så klart.


PUSSS!


Kommentarer
Postat av: Alex

Ahh va fint :)

2008-02-07 @ 22:23:41
URL: http://ajjeex.blogg.se
Postat av: catrine

Gud va gulligt : ) .. Hoppas att allt är bra med dig Klen !! Du jag fattar inte det med min blogg. tror du att du kan göra det ?? ;P Älskar dig verligen så jätte mycket !!! Älskar dig min bästa vän

2008-02-09 @ 17:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0