``/



idag är jag mest irriterade. var hur pigg som helst imorse, men när jag satte mig på bussen blev jag jätte trött.
Så hade vi bestämt igår att vi skulle gå på promenad idag, vilket vi gjorde. så bara trillar en flicka, skon trillade av. så ja, jag är ju en sån männsika som ska kolla in till de minsta, & ja jag tyckte foten var svullen. men Anna bara, Nä, de är den inte, & nog fan när flickan vaknade så var den blå & hon hade ont när hon gick : ( usch, hoppas de inte blev mer. . vet själv hur de är med stukade fötter, Pi katten !

annars har de varit lugnt, jobbade till 17, mindre kul iof, men nu är jag hemma & vi ska även till Togge snart, fixa med hans dimmer. & vad ska vi äta idag, Babe säger ringstorp, MUMS, men de får bli sallad. Kan inte hålla på så här, nu är de skärpning igen. & jag är duktig, inget småätande. . iof idag var de för jag brände min bulle i micron jag inte kunde äta semla ;P HAHAH ! rätt bra ändå : ) så tog ett äpple istället- hah. känner mig duktig, iih.

nä, på med slappe byxa & sedan kör babe iväg. . låter bra. : )


PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0