bokrean.



idag efter jobb stack jag ner istan med babe, : ) köpte mig en vår jacka. hade babe fått bestämma hade han velat att jag köpte första bästa. ;P han gillar inte riktigt att jag ska in i varje affär & kolla ! men iaf, efter jackan mös vi på ebbas med bauget & kaka - mums. & efter att jag kände att jag behövde gå på dass beslöt vi oss för att gå hemåt. men då hamnade vi inom åhlens :) 4 böcker med oss hem. hihi. .
& nu börjar de hända lite saker, babe ska få pengar för bilen & misshandlen som hände för ungefär ett år sedan. & lite pengar har börjat komma in. men saknar att inte ha bil. iaf, vi har varandra : ) .

  


imorgon ska jag fixa mina naglar, ni har inte fått se mina naglar nu & jag försökte få till en bild, men lyckades inte så bra, men lägger in den bästa bilden :P
image364

så ser dom ut, fransk med svartglitter i . . gillar de, men nu vill jag ha fransk igen :)

nu väntar jag på att rebecca ska ringa :) saknar henne, ska planera lite med resan, när & hur. har ju växlat så : )
Hööörs :) !







PUUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0