Blir man glad: )

image331





Jag har en vän, Madelen. Hon är en fin vän. Vi träffas alltför sällan, men dem få gångerna som vi väl träffas så är det bara så underbart. Jag tycker om att vara i hennes sällskap. Hon är snäll, hon är ärlig och bara en sann vänn. Jag hoppas inte att våra band någonsin kommer slitas itu. För, jag älskar dig DiamantLegobit. <3



Blir man glad eller, hon är så fin rakt igenom & jag älskar att få umgås med henne.
bara sitta & fika, eller bara glo tv, eller ta ngra glas vin.
& de känns aldrig konstigt när vi ses efter att vi inte setts på ett tag. .
jag älskar dig LEGO !



Kommentarer
Postat av: Hilajna

Tack Madelen. Ibland undrar jag vem av oss som är fin, när du skriver så. Du är så underbar. Och vår vänskap är en såndär klockren sak, du vet. ;) Jga älskar dig, föralltid.

2008-02-06 @ 22:02:47
URL: http://helenaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0