Barn.



jag ska nog aldrig ha barn ;P
haha, jodå, någongång blir det väl.

igår hade vi åtta barn på dagis, trodde alla var lediga då de var sportlov, men dom var SJUKA ! fattade inget, men jo. feber & skit. smitta mig inte nu när jag ska börja & träna & allt. . Håll er borta :P men iaf, idag hade vi bara 7 barn, så grodans 4 barn åkte till tropikariet & åt på mc donalds medan jag & Lena var kvar med mina 3 maskbarn - lönt ;P ! & eftersom vi bara var så lite barn så beställde vi ingen mat. . & JAG fick kocka i köket. . brände jävla köttfärsen. jag suger verkligen på att laga mat, de är fan illa ! men ungarna & chefen gillade de ändå. så de va ju bra :D

Ja som ni läste så börjar träningen idag, härligt ; ) nu jävlar ska de börjas igen, träna idag. & imorgon kankse, annars får det bli på tors. . jag längtar :) !
& babe sa han skulle sluta tre, det tar väl ändå inte 35 min att köra hem ? & han har fått ett mystiskt paket, jag vill öppna de ;P


nä slå en pling till mamma, de var längesedan jag pratade med henne. får se om de blir innan eller efter träningen.

träning & ett samtal till darling nu, nu får han komma hem ju ? !




PUSSS!

Kommentarer
Postat av: Alex

Haha du e lika duktig på att laga mat som mej dårå :P

2008-02-19 @ 23:10:41
URL: http://ajjeex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0