Ullared,

när åker vi igen ? ;)


hemma efter Ullared idag, mmmme like. hittade massa olika saker, bla ett ROSA regnställ för 198 kr. super bra, älsklingen hittade en super fin jacka, (haha, & hans kommentar när vi kom hem, Du kan ju låna denna när du blir gravid, för den va lite stor) Okej? knäppboll.

Hittade lampa, tavlor ngn kofta, jacka till mamma & strumpor. & massa smått ploj. :) Jag gillar Ullared, Moha ! :)
Nu är Togge här, vi ska äta kebabsallad, : ) mums. & han får berätta lite om resan, sedan lite sängen. & imorgon är de jobb. 7 dagar kvar sen semester. . längtar jag eller, JA! Behöver verkligen vila upp mig lite nu känner jag, umgås med vänner, familj & bigboo. & inte bara de, Julen är snart här. : ) Har några julklappar kvar sen är jag klar, Hääärligt.

tack för idag, hörs imorgon kanske, eller kanske kanske senare !


-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: Hilajna.

Jag följer gärna med till ullared. ;D

2008-12-15 @ 11:02:40
URL: http://helenaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0