skulle behöva. .



kräka av mig en heldel, men de går ju inte riktigt då folk som läser denna blogg har inte me det att göra. så kanske också öppnar en lösenblogg där man kan skiva av sig exakt allt, hade vatt skönt. iaf en dag som idag.


idag när jag slutade köpte jag julklappar, 2500 kr,& inte klar, ILLA! Phu, iaf nästan klar, morfar är klar ! :) Var ju tvungen att köpa en julklapp till mig själv också efter allt slit ;P en tunkia. Jätte söt.
& nu är jag bara så trött TRÖTT ! Måste sova, & mycket. Barn halv sju imorgon, kommer som ett levande spöke, phu. känner mig febrig & skit också, tjock är jag också för den delen, såg de när jag prövade klänningen jag skulle haft på nyår, TACK för de svullomadde.
Iaf, är så trött så allt blivit negativt, kul.

nä, ska slänga mig på soffan nu lite, ha en skön kväll, ursäkta för mitt tråkiga inlägg.

-/ Ð i v a ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0