rearearea.

mmm, de bästa med juldagarna är väl ändå rean, jag älskar de. dock är det inte lika kul att så många andra också älskar de ;) iaf kom jag hem med ngra påsar. bigboo kom hem tomhänt. ;)
åkte ut till väla, smoooockat med folk. Alla är ju som gamar också, sliter & drar i kläderna, orka?
hittade så sjukt söta duntofflor till prinsen, sååå sjukt söta. Kunde gå därifrån, så dom fick följa med hem :)
hittade även en body på united colors of benetton, & en tröja till snäckan. =) sen hittade jag kläder till mig själv, 2 tunikor, en tjocktröja,  & underkläder. hemma efter en stressad dag på väla, & jag ska snart hoppa in i ett bad, mm ;)

   
är dom inte bara så underbara :)


igår var vi hos Calles pappa & firade lite jul. Fick en klocka jag ville ha =) Tack!  efter de viste vi inte om vi skulle vara hemma eller gå ut, Togge kom ner iaf. . Jag började dricka grogg. Jag kan inte, det är så vidrigt, mådde illa som fan. så fick byta med togge. han fick mina groggar & jag hans öl. mycket bättre. Nästa anhalt var tempel. . 160 spänn för att komma in, Phu! iaf, jag fick betala för boo också, 320 spänn åt inget. :P hahah, man lever bara engång. Där var så soft i början, sen kom där så sjukt mycket folk- blev panikartat. gick ut vid halv tre, togge skulle hem. Vi ville gå hem, men ändå inte. följde togge till kebab house, men vi ville inte hem sen. så vi gick tillbaka :P haha ! gick sedan vid fyra tiden, & jag somnade innan jag var i sängen kändes de som ;P !

annars, förlorat en vän nu. . hon är inte värd det. från att varit bästa kompisar i ca 5 år & sen bara skiter i att höra av sig när hon är hemma. . är den en vän? & så skyller hon över de på mig. . komigen. tyvärr iaf, men inte ska man gråta över spillmjölk.

ha en underbar fredag, & ni som ska ut, ta de lugnt. jag ska bara ligga i soffan & glo på guitar hero, babe fick ju de i julklapp. . & de spelar från vi går upp till vi går & lägger oss. ;P  ha´re bra :D

-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: Hilajna.

Älskade du, du har vänner som verkligen visar att dem är vänner. Ta vara på dem. :)

2008-12-26 @ 18:37:52
URL: http://helenaskog.blogg.se/
Postat av: Hilajna.

På tisdag slutar jag 16, kan du då? =)

2008-12-26 @ 19:28:57
URL: http://helenaskog.blogg.se/
Postat av: Fotograf Emelie Ohlsson

Svar: Den finns kvar, och ja jag kan komma ner till Malmö :)

2008-12-27 @ 10:30:20
URL: http://emelieohlsson.blogg.se/
Postat av: *Mippi*

Vad söta =)

2008-12-30 @ 14:36:04
URL: http://mippi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0