phu hu.




snart alla julklappar köpta, phu. Har sprungit som en blådåre runt stan, Sessan kommer ju få så många paketer, ljuger inte om där är 10 st. Så mycket fint hittade jag, ihh.
annars har jag nog feber nu, känner mig som en snorunge som springer runt med en 11 under nästan. muuumms.
Bigboo kom hem idag, så då fixade vi lite brända mandlar & rockyroad. Tycker inte om Rockyroad så mycket dock, men brändamandlarna kommer snart vara slut. & jag som skulle passa i klänningen.
Tji kommer jag få.
Får ta en säck över huvudet, eller något.

Aja, nä snart sängen så jag orkar med imorgon.
hi, sov gott !



-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: Veronica

rocky roaden kan jag inte leva utan..jag har snart ätit upp alla vi gjorde förra helgen..hehe

med hjälp av Magnus :) fniss

2008-12-11 @ 10:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0