maarry christmaaas.

a l l a.

började redan idag lite smått. :) moster katta kan inte kommer ner till Onka & Magnus imorgon så vi startade idag lite hos morfar =) ! MYS! Julmat & massa fika, (alltså den där förbannade klänningen kommer a l d r i g passa ;S) hård diet i mellan dagarna. phu. .
iaf var det jätte jätte mys att träffa släkten. . dock kunde inte micke komma. . :/ synd.

iår fick calle mandeln i gröten, va innebär de ? Haha, syrran tycker att vi ska slå ihop vårt bröllop & gifta oss på ishotellet, GALEN ! ;)

C fick den största paketen, varför är de så. . minst får störst ? ;) så va de när jag var minst. (& de är bara tre år sen). :)
& nästa år är det lillen - : ) & dessutom kommer HAN fylla år först på året nu, snällt- tar bort allt från mig ;) jag överlever för de är de bästa som händer. Mosters prinsessa & prins. . ♥

nu ska jag snart hoppa ner i bingen, & vet ni ? Jag fått öppnat två julklappar nu, MOHA ! Klockan är julafton. PUSS!




-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: Susan

God jul=)

2008-12-24 @ 07:10:43
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: P U S S Y D O L L

Sv; God Jul till dig med! :D

2008-12-24 @ 10:40:02
URL: http://pussydoll.blogg.se/
Postat av: M&M`s mamma

GOOOOOOOOOD JUUUUUUUUUUL många kramar från oss 4

2008-12-24 @ 15:01:41
Postat av: Bajsdagboken

GO' JUL MADDE

2008-12-24 @ 21:52:22
URL: http://vardagsbajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0