Lucia,

Ute är mörkt & kallt, i alla husen lyser nu överallt de tända ljusen, då kommer ngn där jag vet nog vem de är, sankta Lucia, SANKTA LUCIA :D *morgon stämma* ;)


Igår va det lucia på jobbet först, mys. ungarna är bara såå duktiga, mys! Dock har vi nog magsjukan där nu, många barn som är hemma, phu. Hoppas man klarar sig detta året också. Klarat med rätt så galant måste jag säga, ; ) ! Rutinerad, eller va säger man, hahaha. (fattar inte vad jag ville ha sagt med de, skit samma ;P)
Efter vårt lilla Luciatåg gick vi ut med barnen, hade snöbollskrig, mmmme like ;D Lilit fick sig ngra rejäla, MOHA! Barnen var nog på båda sidorna, för ett två tre fick man en snöboll på rumpan av ett barn som va på min sida för 3 sekunder sen ;) ! Halv ett åkte vi ner mot nya tåg, Dolly skulle gå Lucia, sötaste unge. Hon var så duktig, & rätt som de var började hon dansa & digga på scenen ;) !








världens finaste tärna, ♥



idag ska vi åka båt, över till DK, dom har ju så fina julmarknader där, & då snäck är hos mormor hela helgen så löser de sig, ;) Imorgon bär de av till Ullared, phu! ;)
Nu får jag skynda mig, :) Hörs sen.

glömde ju, fick julklapp igår av calles mamma & paul, en friis & company väska ;) YEAH, så nu har jag två, plus en mössa från de märket, gillar det : )

-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: ems

aaw, sötebaaarn :D PUSS

2008-12-13 @ 10:07:32
URL: http://foreverwithin.blogg.se/
Postat av: Veronica

Gjorde ont i mitt mammahjärta att jag missade hennes luciafirande iår, men nästa såå :) sitter jag och lillebror där med ..



2008-12-13 @ 10:17:55
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/
Postat av: ,mor

hon var den sötaste av alla denna tjej.

2008-12-14 @ 17:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0