lite allt möjligt.



Idag har jag varit såååå trött, nästan så jag höll på att somna med barnen på deras vila, men sen gick jag ut & blev lite piggare, : ) dock är de fortfarande liiiite synd om mig, är så jävla förkyld. :(





annars idag har jag inte gjort ngt, har inte orkat. . totaltslut. Var hemma vid 18,15- & nu är kl kvart i tio. sängen snart, vekligen snart, Lucia imorgon på jobb ju :) ! 3år sen jag var de i skolan, dock känns de som igår, sa fel på dikten & skit, men de viste ingen annan ;) ! Moha, svimmade & skit, men iaf. . nu har man upplevt de också, framröstad & allt *skryter liiite* ;P

Nä, slänga mig brevid bigboo i andra änden & glo filmen han satt på, kommer somna, men va gör de : ) ? 

-/ Ð i v a ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0