Jul Jul, strålande jul.



solen lyser & jag kan beskriva gårdagen med ett stort ord - UNDERBAR!

vi alla var samlade nere i staffanstorp, ja dock utan Katta & Micke då, men vi alla andra var där nere. avnjöt god mat & massa fina klappar. . & spel mot kvällens slut. kunde inte bli bättre. :)
Jag fick rycka in & vara tomte också, & det var rätt så svettigt där under masken ska jag be & få tala om : ) :P

kommer lite bilder från gården, En bild säger mer än tusen ord :)






























Jag fick i julklapp en massa som jag önskade mig, Mexx parfymer. DKNY´s nya parfym. morgonrock. pengar. choklad. massa presentkort. dumtofflor. armband. skoskavs plåster, ; ) säkert glömt något. man jag är sjuktnöjd. fick allt jag ville ha =) ! TACK alla  ♥.

idag ska vi fortsätta med lite firande hos calles pappa. : ) där ska jag också få julklapp. Nu ska jag snart göra ve mig lite. Hi. Hörs sen, & jag hoppas er julafton var lika mys som min. Ha de super bra.


-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: ems

skoskavsplåster? hahah vafan?

2008-12-25 @ 14:07:17
URL: http://foreverwithin.blogg.se/
Postat av: ems

svar: dom måste du ta kort på. minns du när jag gick barfota på nyår? HAHA :P fyfan

2008-12-25 @ 14:38:57
URL: http://foreverwithin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0