Jobba på min semester.

idag ringde telefonen 08.40- först har man inte kunnat sova pga att folk BORRAR mitt i natten, IDIOTER. & sen ringer lilla anna-lena ;P pratar in på telefonsvararen & frågar om jag kunde jobba från 15-21.30. Hm, jodå. de fick jag ju göra. & inte nog med de, så ringde hon IGEN (hon ringer mest för att hon tycker om mig så mycket ;D) så då fick jag hoppa in kl 13 istället.. skönt att jobba lite under semestern. :) Faktikst.

slapp jobba imorgon, phu. ska bli skönt att vara utvilad en nyår. . :P förra året jobbade jag nyår + nyårsdag. mådde INTE bra nyårsdag, så var inte mycket till hjälp då, haha. . självförhållat? Nääej. ;D
blir jobb på fre också, & inte nog med de, ska kolla lägenhet på tågaborg :D 3;a- & de värsta är att detta känns så jävla bra, det är nyrenoverat badrum + kök. ;D Hoppas de kan vara något & den kan bli VÅR om vi vill ha den *håll tummarna*
skulle vara så sjukt bra, vi orkar inte mer nu. . det är hopplöst nu ! Jag kan tillochmed börja gråta så vi kan få den ;D ! SNÄLLA, ge oss den om den är fin :D !

känns inte som nyår imorgon, mår illa dessutom. jag lagade maten på jobb, & de flesta som känner mig vet att jag inte är såå duktig på matlagning ;P ! iaf, köttfärsen blev duktigt stark & de fixade inte min mage riktigt ;P & alla drack minst 3 glas vatten var ;D hahaha. Susanne tyckte den va god iaf, vet inte om hon sa så för att vara snäll, moha. den var god, men stark. : )


Iallafall alla mina vänner & ovänner, ha en förbannat bra nyår. för de ska jag ha :D Pussar & kramar till er.



-/ Ð i v a ♥



Kommentarer
Postat av: Cornelia

Åh, den har vi tänkt gå och se.. Var den bra? :)

Resultatet ser ut att ha blivit rätt jämnt ändå - kryss i taket! Dock så blev fötterna inte så bra :/ Men men..

Ja, solar man så får man det iaf jämnt (relativt) men sen är det rätt så mkt skadligare också ;)

2008-12-31 @ 11:03:28
URL: http://corneliahbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0