jävla snorunge.



Fan va trist det är. Lovar jag kommer ligga med halsfluss till julen, TACKAR som kommer. *peppar peppar tar i trä*
jag har så jävla ont, FAN. Blir aldrig av med det. . Vatt sjuk länge nu också, OH vill bara gråta. & jodå, tro inte jag ska ligga i soffan, nä för jag ska ut på väla & införskaffa mig dom sista julklapparna. jävla skit. men när de är klart så har jag bara bigboo kvar, för honom kan jag inte handla till idag när han är med.





Jag har så jävla ont i öronen också, FAN ! Oh jag är så gnällig.
sjukt gnällig, babe bara tjatar på mig att jag ska bli glad, hahah. . Jag är gnällis. Varm trött & ont i mina öron. & bara så alla vet så smittas öroninflamation ;) haha, jag & sofie har spekulerat lite i det, & så googlade jag på de nu när jag har ont i öronen, & där stod de att de smittas. . ; P bara så alla vet iaf.

nu är han hemma & klar, så bara för mig att packa ihop & bli klar, ha. . Hörs sen. Kisses.


-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: Veronica

en riktig piplisa e du ;) fniss...

2008-12-16 @ 21:04:19
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0