Halv tolv.



Var hemma hos togge igår & glodde film, saw fem & sedan ngn komedi som inte alls var så rolig- :P
tyckte saw filmen var helt okej. & de lär komma en sexa, kommer komma hur många som helst tror jag.

annars idag vaknade jag HALV TOLV, fattar ni :P ? Jag sov länge, & fortfarande så jävla förkyld. Varför ger de inte me sig, fattar inte. Måste bli frisk nu ju. Huvudet är tungt & näsan rymmer mer än 5 liter snor. :( .

annars, pluggat lite lite matte också, fattar inget när man mår såhär. & det känns lika hopplsöst. Helt seriöst tror jag inte jag kommer klara de. Det är sjukt svårt. SJUKT svårt.
bajs är de.

nä, nu väntar jag på bigboo som ska hämta nycklar till hans mammas katter, dom åker till polen idag, & är borta över jul =)

hörs sen :)


-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: *Mippi*

Usch krya på dig!!!

2008-12-20 @ 22:54:16
URL: http://mippi.blogg.se/
Postat av: *Mippi*

jaaa hon är jättesöt å vår nu =) hämtade henne idag!!!

2008-12-21 @ 15:17:25
URL: http://mippi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0