för lång tid sen. .


Sofie tycket jag var tråkig som inte uppdaterade, så nu får ni en liten sammanfattning om helgen :D


fredag, lillaIvana blev 22 bast, fest på det. Mycket kul bara att jag fick magkatarr(stavning) & vi åkte hem vid 12 snåret, somnade på sekunden ;D

lördagen var vi på blomsterbinderikurs, Jag mamma & syrran :) mamma fick ju det av oss när hon fyllde 50, det var MYCKET trevligt, blev mycket fina saker. efter det så åkte vi hem till syrran,fixade med julgodis, MUMS! Brändamandlar, knäck, ischoklad, nöttermedchoklad, & ännu mer, undrar hur mycket som är kvar till jul ;)

 
mina saker jag gjorde på kursen :)


söndag jobbade jag, phu vilken morgon. jag slutade tre iaf, jag & anna-lena tog varsitt barn & gick till fredriskdalsjulmarknad där jag sedan mötte upp familjen. MYS! sedan firade vi Magnus & sen gick vi hem för att kunna trycka i oss massa ostbågar, moha ;D ! det var mumsigt ska jag säga, blev västa hysterin !

     

& idag blev de träning & solning, snart sängen. Har en jävla huvudvärk, & på tal om det så har den typ försvunnit. Har inte samma känlsa mer, men får ändå rätt så lätt huvudvärk. . :,(

sov gott alla :) PUSS

-/ Ð i v a ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0