dålig uppdatering.

& jag har ingen annan än mig själv att skylla. . :P

katten har bajsat & den aromen mötte mig när jag kom hem från att varit & slingat mitt hår hos steffi, ÖOORK..
fifan va äckligt det luktar. & hon bara njuter, tror hon fattar ! :P

helgen som varit har vatt bra : ) Fredag kollade vi på film hos togge, & lördag gick vi ut. . & vips. min förkylning blev bättre, (är alltid så när jag dricker alkohol, hahahah) Bara näsan kvar nu! Men hur många är inte förkylda i näsan lixom :P ? & Hamnade på tivoli & det var rätt soft, skadade min handled efter att hopplat runder som pippi (?), fattar inte va jag sysslade med ;P kul hade jag iaf & de är ju det som räknas. Hemma vid 4 tiden, tvigade in Lina också ju så hennes morfar hämtade henne då. Somnade rätt så fort & vaknade vid 10 tiden, låg kvar i sängen till närmare tolv. Mys! sedan ner & handla, & sedan tvingade jag bigboo att baka med mig, MUUMS! Dock tyckte vi inte det var kul & baka pepparkakor, så vi kastade halva degen, moha! Lussebullar - STORA! & så gjorde vi chokladknäck. Muuums, svaaajn goda.

Tror dock jag sovit för mycket i helgen, dock är jag utvilad vilket som är mycket mycket bra, känns som längesedan jag var de. Men iaf så fick jag ju öppna idag, 05.20 går jag upp då, men ca 04.40 va jag klarvaken. Haha, vände röven till & vaknade sedan 05.00 -pigg. Så 05.15 gick jag upp. sjuuukt. :)

annars imorgon firar vi lite julafton hos morfar, moster & micke kan ju inte komma ner till onka på ons - julafton, så vi firar lite med dom imorgon, dock jobbar jag till fyra. . så får komma dit så fort jag kan. Idag på jobb så gjorde vi pepparkakor, det var dock kuligare där ;) stooora hjärtan. Skrev barnen namn med sån glasyr. . kul =) får se vad vi hittar på imorgon när vi är tre barn ; ) ngt kommer vi nog på.

annars läste ni rätt, jag har färgat håret. eller slingat de. :) gillar de. inte mörk & inte ljus nu, mittimellan =) . Hihi.
Nä, ska ta mig en chokladknäck & sedan luta mig tillbaka i soffan ; ) !

-/ Ð i v a ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0