big time.



jag säger väl det, förkylningen är väl på bättrings vägar, men fort lite dålig. Buhu.


Har helt & hållet glömt bort att berätta att vi skulle kolla lägenhet idag, sagt & gjort. Men nä, inget för oss inte, hade bott ovanför danne, + kaklet var helt en miss, kändes inte alls som oss. att vi skulle kunna bo där. . nja, vi letar vidare. Skulle ringa mäklaren om vi ville ha den eller inte, ska passa på & fråga om där finns någon trea då. Vi vill ju bo där ett tag isåfall, inte hålla på & flytta på oss hela tiden. Dock hittade jag en SVIIIN fin lägenhet, dock dyrare ; ) Ha, men trivs man så kan man säkert lägga de extra.
Får se om vi ens har tur & komma & titta på den. Hm. .

annars idag blir de saw film hemma hos togge. softa. får se vad som händer efter de. Annars idag var de "jul avslutning" på jobb. många barn som har ledigt från & med idag. : ) mys. jag har ledigt från den 29. då ska naglar & ögonfransar fixas, ha : ) Lite nervös, men de ska nog bli bra :D !

 


Får nog hitta en ny klänning till nyår, har nog gått upp sådär 4 kg bara idag, phu va gott de var med julmat. Hahah ! Mums, åt så de sprack nästan. & till tomtegröten fick vi jordgubbar, MUMS!



nä, nu ska jag softa lite innan togge hör av sig. . ha de så bra alla : )

-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: Veronica

Tips på fina klänning för billig penning kolla; www.leilei.nu

2008-12-19 @ 19:14:21
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0