ångest,

jag hatar matte, jag verkligen hatar det.
jag kommer aldrig bli klar, & jag har ont i magen, jävla röv.
hade verkligen tagit vilket annat ämne som helst. Jag klarar inte matte, jag gör verkligen inte det.
snart ger jag upp!

träning idag, inte mycket folk. skönt, kunde gå där hur jag ville utan att maskinerna var upptagna, dock kände jag av min rygg idag, KUL! Känner mig så jädra positiv idag så de är sjukt, not! Matten får mig verkligen att må dåligt. .
har suttit med den i ca 2 timmar, & jag har räknat 12 tal, & då är de med a,b,c,d. jag dör. jag gråter. jag vill inte!
Kommer aldrig göra några prov, för jag kommer aldrig komma dit, dom har nationellaprov den 9 dec, HAHAH. . & kommer jag sitta där ? Ohnä, aldrig kommer jag få vara där, & skulle jag hamna där kommer jag få skriva de 1000 gånger. .

Nä, nu ska jag sluta vara så negativ & fortsätta med min jävla matte !!!!!


-/ Ð i v a ♥ 

Kommentarer
Postat av: M&M`s mamma

MatteHjälp e på gång!

2008-12-03 @ 22:54:14
Postat av: veronica

heja Madde..u can do It..ge inte upp.du fixar d

2008-12-04 @ 20:25:07
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/
Postat av: johanna

Hej!



Läser matte c nu, är nästan klar, mrn har klarat det så snabbt tack vare att jag fått så mkt hjälp varje dag. Har läst kursen på komvux, men har varit på kunskapshuset och fått hjälp. där finns en mattelärare som heter lars som finns där varje dag för att hjälpa en! typ som en sorts läxhjälp. det ligger ovanpå vägledningshuset om du vet vart det ligger? lycka till:)

2008-12-08 @ 11:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0