13.30

upp & hoppa lixom, jag hade lätt kunnat sova längre.
(vaknade 13.30)



igår va vi istan en vända igen, (& nu får jag sluta shoppa.) Senare åkte vi hem till Johan & Emelie, killarna spelade poker & vi tre brudar bara tjattrade ;) Mys, sen åkte vi ner till stan, hamnade på hampan. & en timme innan stängning hamnade vi på tivoli, den timmen kändes som 3. så lite valuta för pengarna :) annars, lär nog inte bli så mycket festande mer nu, ja nyår. men efter de. . nu har de vatt jul & så.& varför är de så mycket fest då ;P?

aja, idag sitter jag nu vaken sen 45 min, snart hoppa på att städa lägenheten. ska bli otroligt skönt. :) Rensade garderoben igår. Jävlar med skit där var, eller skit & skit. sånt jag inte använder. . så nu står där 5 säckar med kläder (lite från innan också) ! Phu. ska ordna en loppis. . ngn som vill hänga på ; ) ?

haha,du är så sjukt skrattretande, tvungen att gömma dig bakom dina vänner igår? Haha, komigen, trodde fan du var lite mer mogen, men icke. kan inte mer än skratta åt dig. du är fan pinsam. riktigt jävla pinsam. snart 22 år & kan inte stå för vad du håller på med, Mogna för helvete. Dock är du ett sååå avslutat kapitel nu.

som sagt, sitter med mina mjukisbyxor, - hellokitty. =) & duntofflorna. Loove. idag ska vi verkligen inte göra ngt förutom att städa. slappa i soffan & glo ngn film kanske, :) ! mys, behövs ibland.
naglar imorgon, gör inte ögonfransarna, dels för jag är känslig mot saker jag inte vet vad de innehåller, plus jag har inte så mycket pengar till de. ;/  :(


ha en bra dag :) KRAMAR

-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: Veronica

Vissa vänner växer man ifrån .tyvärr så e livet!

Trist bara då det sker, men...

Finns andra som man gör livets saker med då istället. Ta vara på dem ljuspunkterna istället.

Inget att bry sej om..trots att det kan kännas för stunden.



kramar

2008-12-28 @ 20:12:44
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/
Postat av: BAJSDAGBOKEN

Hej!!



Är du intresserad av att få en av dina bilder publicerad på min blogg? Skriv till mig så ordnar vi det! Har precis skapat en kategori som heter läsarbilder. Jag länkar givetvis om du vill det :)





www.vardagsbajs.blogg.se

2008-12-28 @ 23:46:56
URL: http://vardagsbajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0