vilket väder.



vilket väder vi har : ) underbart !

vädret är som sagt bra, varit ute mycket med barnen idag. till en viss del gillade dom de, Vi åt mellanmål ute, sen vill dom in : ) ! då hade vi varit ute i 2 ½ timme. Jag tog på mig ansvaret att städa förrådet idag IGEN ! Jävlar va snyggt det blev, ett av barnens reaktion - WOOOW, va här blev städat! Jepp. ;)
annars har jag varit uppe hos mammas katter idag, & jag skulle tränat. . men orkade inte. är helt jävla orklös. orkar inte ! men imorgon så . . hade ju instruktör i tis (kanske har skrivit?). & jag har dock fort träningsverk & då tränade jag inte ens, utan bara prövade ;P ! Jag kommer ligga dööd. På lördag är det fest iaf : ) Innan de ska jag jobba lite. . bada. mindre kul. Efter så ska de festas, & på sön ska vi ställa iordning på borsten då det är storstädning i helgen! & sedan får jag lite paket på söndag då vi ska vara hos morfar & fira mig lite till. : ) !

nu ska jag hoppa in i soffan igen , bajstrött!
& tack rebecca för att du ringde igår. jag älskar dig.



-/ Diva image459



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0