vad har hänt ?

med bloggen, har inte kunnat uppdatera nu på 2 dagar.
fattar inget.

har inte hänt så mycket ändå, men man bli irriterad då man kanske är bloggsugen & så funkar det inte.
Helgen som kommer nu iaf ska vi på spa med jobb, ska bli så jädra skönt ! komma bort & bara skita iallt. underbart. & om 8 dagar fyller jag år, OH YEAH. ska få massa paket, massa ! & sen på kvällen ska vi ha P-möte, kul. men ska ändå inte fira så mycket på ons. Blir mer till helgen därpå. Fest på lördagen, & söndagen med släkt.
& idag har jag även fått träffa Helena idag : ) mys den lilla stund vi fick. måste bli fler. . 
annars, inget. har så sjukt ont i magen idag. Fattar inte. det går väl över förhoppningsvis.

imorgon har jag semester. & på min semester ska jag till TANDLÄKAREN & skatteverket. KUL semester dag. men sånt måste också göras, tyvärr.


jag fattar verkligen inte hur du kan ha förändrat så, bara på noll tid. över en natt. It's just too little too late
A little too wrong And I can't wait
. .  snart orkar jag inte.

Do you know how to touch a girl?
If you want me so much
First I have to know
Are you thoughtful and kind?
Do you care what's on my mind?
Or am I just for show
?





-/ Diva image445




Kommentarer
Postat av: Susan

Dom ha ändrat och flyttat lite...därför har det varit nere.

2008-04-01 @ 20:28:29
URL: http://eliottsmamma.blogg.se
Postat av: Elli

ja det är verkligen roligt :)

2008-04-02 @ 08:25:38
URL: http://whoknow.blogg.se
Postat av: Hilajna

Ja, det måste bli fler. Var underbart att få träffa dig. I loove u, really!

2008-04-02 @ 10:28:49
URL: http://Helenaskog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0