underbart underbart.



jag älskar detta väder, tidigsommar ! Helt underbart, man blir så glad när man ser solen lyser in genom fönstret när man vaknar. Wie.

har tagit tag i träningen nu också, step igår. tänkte bara på när jag & becca var där. sjukt kul :) men gud va jag hade glömt. . glömt va stegen heter & så. men det gick ändå bra & de är betydligt roligare än att styrketräna, så ska träna tis tors & fre. & fre ska jag faktikst styrketräna ändå, känner att jag måste det !
nu vill jag komma ut en sväng, men innan de kommer lite bilder från busfabriken : )


image459

image460


image462

image463


jag lovar. det var sjukt kul :D hade kunnat stanna där hela dagen ! men måste ju tänka på dom andra också som var med ;) ! Hihi.


-/ D i v a image464


Kommentarer
Postat av: susan

Men åh va kul. Jag vill också gå på Step....så jävla kul=)

2008-04-23 @ 20:52:41
URL: http://eliottsmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0