Tandläkaren.



jag hatar verkligen tandläkaren, men nu är det klart.
& dom gjorde fel, så dom fick laga de lagade hålet igen, fattar ni?
alltså, när dom hade lagat mitt hål & skulle slipa & ha sig, nä då gör dom ngt fel så dom får laga om mitt lagade hål. men skit i de nu, jag fick även med mig ett par nya skor hem ;D svarta ballerina, jätte söta.
mamma var ju med istan så klart, & vi fikade på en bulle ;P fick gå & fika för där fanns ingen bänk ledig.
& nu har jag ont i huvudet, ska hoppa in i badet tror jag, ska bli skönt. kliade i hela jävla ansiktet då dom höll på. först ska jag nog ta en liten slappis på soffan  ; ) yeah.


hörs sen, får se vad babe & jag gör tillsammans. om vi gör ngt, jag är mest sugen på att ta de lugnt. fika någonstans eller så. Jag är rätt hungrig måste jag få säga. : )

Tjing.

-/ Diva image450


Kommentarer
Postat av: Niiinniii

Hej på dej tjejen ..=) ..
de var ett tag sedan jag skrev en blogg ha ha ..Har inte riktigt tid med det ..& sen vet jag inte vad jag ska skriva=P har ju inget liv mera ha ha .. jobbar bara ..
jag läste don blogg om din vän fan vad trisst .. men som sakt man ser ju vilka vänner som är dom riktiga tråkigt men sant .
Hur är det med dej annars då ? ..
Kram på dej .. Hoppas förkylningen har släppt ..
men dock inte min *ångest*

2008-04-06 @ 00:47:14
URL: http://niiinniii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0