stanna eller gå..

vilket är bäst, leva så här.
eller bryta allt & försöka hitta något nytt
.


jag vet inte vad som händer, om det bara är en fas . eller de ska verkligen sluta så här. jag vet inte, orkar jag ? alltid finns de något som gror, som sårar. vad som händer återstår & ser. . jag vet inte.

ibland känns de mest som allt bara ska vara såhär. bara för att ! det finns inget som tar de framåt. . känns mer bara som det åker bakåt, finns inget där framme att sträva efter ? kanske har vi redan fått se allt som hade oss att erbjuda. kanske det tog slut på vår färd. . jag är trött på att åka buss till jobbet också, måste ta de förbannade körkortet. om jag nu ska fortsätta där ute så måste jag. jag MÅSTE ! för min egen skull.. dels kan vi åka till ullared när vi vill också ; ) !
trött på detta vädre också, fan ! ena dagen är de vår, nästa höst. jag vill dock ha sommar. känns aldrig som vi kommer dit.  veckorna går snabbt, medans dagarna går så sakta. . trötta mig !



image448


iaf, jag blir fruktansvärt upprörd av detta, fast denna videon är "fin" !
jag hade älskat detta barn från första ögonblick & hade aldrig kunnat skada. .
hur kan man, stackars flicka.
http://www.youtube.com/watch?v=-vsaTwC5Mc8&feature=related 



-/ D i v a image449

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0