Spa / konferens : )

underbar helg, mycket skratt, prat & mat : )



kan iallafall börja med fredagen då jag & älskling var på bion, KASS film. blev duktigt besvikna. men vi såg 27 dresses när vi kom hem , & den var betydligt mycket bättre !


men återgår till Torekov nu , när vi kom fram igår började vi med scones & te. in till konferens rummet & sofie började prata, mycket intressant. Sen var de lunch.. Rejäl lunch. & sen var det jag & anna som skulle babbla ; ) ! & klockan tre var de FIKA ;P ! man åt väldigt mycket igår .  . in till rummet igen, avbröt vid halv fyra. Lena & bodil skulle på behandling. Vi andra gick en runda i den härliga miljön. verkligen underbart. halv fem var vi tillbaka, & min ansiktsbehandlig började 17. Lite nervös klev jag i min morgonrock & in på spa byggnaden. Damen i receptionen bad min att vänta inne i torrbastun. . JAG TRODDE JAG SKULLE DÖ. Då bodil var inne förre mig kom hon ut då jag hängde över bastudörren, FYFAN va varmt. & jag satt där inte ens i 10 min, sprang ut & duscha hela tiden. . & när bodil möter mig får jag frågan - Hur mår du?! Haha. . Iaf, hon berättade att de inte var värst skönt. . & jag blev rädd. Min tur in & få behandling. & NÄ, jag gör INTE om de för 600 spänn, FYFAN va ont de gjorde. Hade ju ögonbrynsplockning, de var ju inget, & jag är glad att jag tog de, dom är väldigt fina & "rena" ; ) ! men portömningen kunde jag fan vara UTAN! De brände bakom ögonlocken, det var sjukt så ont det gjorde. TUR jag inte hade så många, men dom jag hade räckte. & alla som har fettknutor , DET är porer som inte kunnat komma ut ordentligt. . & dessa SATTE HON EN SKALPEL I ! jag trodde jag skulle dö igen. sen var de lugnt som tur va. sen var de bara skönt, men jag gör inte om det ska jag tala om. Iaf, min behandling slutade 18, & halv sju skulle vi vara inne his chefen då hon bjöd på vin - Jag var klar på 25 min. REKORD. hann iof inte föna håret, men ändå. mäktad stolt.. 2 glas vin inne hos henne, sen begav vi oss för att ÄTA . ;P jag bodil & lena delade en flaska till maten, & efter maten tog vi en kvällsrunda. Skönt - att man inte gör de här hemma. Dumt, det är verkligen skönt. När vi kom tillbaka fick jag ett sms av anna & vi gick ut & satte oss i soffan & snacka. mys ! sen gick jag in & somna som en stock :) !

& idag var de GOD frukost & sedan lite snack igen christels tur. & efter de var de lunch & hemkörning. Då höll vi på att krocka också, ILLA ! men nu är jag hemma & de är skönt :) ! Helgen har verkligen varit fantastisk. TACK !
Känns som vi kommit varandra lite närmare. . & det är härligt! Chefen började även berätta om när hon fick min Cv & hon ringde mig hur rädd hon var för min ringsignal ;P ! svårt att förstå , men kul ; ) ! & idag började bodil prata om när jag gör mina crazyheter ;D roligt att dom kommer ihåg !

nu ska jag äta ostbågar & mysa med Babe, Var även inom & fikade med mamma, men fick dra hastigt när han fick larm, ville inte sitta på en buss med resväska :/ !


http://nattensskapare.bilddagboken.se


 

bilder : )




 

-/ Diva image454


Kommentarer
Postat av: Hilajna

Du verkar ha haft det underbart, roligt att läsa. I miss you, men vi ses snart lego.

2008-04-06 @ 18:51:27
URL: http://Helenaskog.blogg.se
Postat av: Anonym

aa fy vad mysigt det låter!!=)

2008-04-06 @ 21:05:05
URL: http://linsen87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0