söndag idag.



ska snart ta bussen upp till morfar för att sedan åka ner till syrran snäck & magnus.  mår bätre idag, men inte jätte bra, näsan är täppt. Jädra skit. : /  Som tur är jobbar jag bara 2 dagar nästa vecka. 2 DAGAR ! Oh va häärligt. känner att jag behöver lite långledigt. så tog semester på ons. ska bli så skönt. på ons ska jag fixa mina naglar, skulle fixat mitt hår också, men de hinner jag inte :( ! så får boka en ny tid hos steffi. hih.

filmen igår, flickan i källaren. fattade inget av den, trodde det skulle vara en film, vet inte vad jag ska kalla den? väldigt långtråkig. inte alls som ngn kidnappning. äch, fattar inget. :P men var tvungen att kolla klart den då vi lånade den. . isch. den gillade vi inte.

Har ändrat min design. så jädra tråkigt. . vill komma på ngt stort, men de orkar jag inte nu ;P har typ fått bloggtorka också, har inget att skriva om :P! känns så meningslöst att skriva här då :P ! för jag menar, jag vill inte sitta & berätta om hela min vardag för alla här inte. man vet ju inte vem som läser. . skriver de jag vill skriva ;P resten vet alla mina nära ; ) ! Fast om jag ska vara ärlig, så händer de inte så mycket nu förtiden ;) !

vi vill flytta iaf, hitta en lägenhet. . trött på detta stället nu. & jag vet precis hur jag vill ha de i den nya (låter som vi ska flytta inom en vecka, men de ska vi inte :P måste hitta en lägenhet först)  OH, jag vill Nu !


nu måste jag göra ve mig de sista, sen bussen upp till morfar. :  )  Ha en bra söndag. .

-/ D i v a image473   


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej gumman !!!! skulle bara säga att jag saknar dig måste träffas snart !!=)

2008-04-27 @ 13:57:55
URL: http://linsen87.blogg.se
Postat av: Catrine

Fan va fin bloggen blev : ) Fick du mitt sms som jag skickade till dig med svaret om varför det hände ? Nu ska jag iväg och kolla på min nya lägenhet :) Saknar dig vännen !! Puss puss

2008-04-27 @ 16:27:55
URL: http://catriiine.blogg.se
Postat av: ninni

Okey nej då förstår jag...
Jag tog med kläder 3 plagg .. men du kan ju ta med fler om du vill men de var jobbigt att fotas o sen in o byta om så jag fotades bara med två =) ..
dom sminkar dej & om du har tur gör dom även håret ..
det var nog en av dom roligaste grejerna jag gjort =) ... men hade lätt inte velat bli någon modell ha ha ..
ha de bra tösssen .. kram på dej ...

2008-04-27 @ 17:57:50
URL: http://niiinniii.blogg.se
Postat av: ninni

hur gör du om din blogg villl oxå =) men kan dock inte =(

2008-04-27 @ 18:07:16
URL: http://niiinniii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0