Sol + pollenallergi.

kan det bli bättre lixom ?

travade ner istan idag vid halv ett tiden, hade så mycket jag ville ha. men slutade med att jag hittade ett pussel till snäck & lite smink . men men :)) ! älsklingen mötte upp mig & vi satte oss på ebbas, senluncha. Efter det skulle vi hitta en uteservering, Lycka till ! Så klart fullt överallt då solen var framme, men på o´learys fanns där efter ett litet tag, satte oss & tog varsin öl. men jag var frösen, kännt mig hel konstig idag, kan va för att älsklingen väckte mig KVART ÖVER ÅTTA! jag ville ju sova längre.. men icke, då hade han varit uppe sen halv åtta så han tyckte jag skulle komma upp då. & dels min pollen, den är helt sjuk detta året. så här mycket har jag aldrig haft, näsan rinner, huvudet känns tungt, öronen är igenbommade. helt jädra sanslöst. men nu är vi hemma efter att en runda hos calles mamma & poul. (calle säger att han heter så, men jag tycker Paul. men han är dansk så då heter han poul enligt calle, jädra dilemma) vi hyrde film på vägen hem - flickan i källaren. handlar om flickan som blev kidnappad, verklighetsbasserad. så ska snart hoppa in & glo på den, :) mumsa naturgodis popcorn & cola. får man ju unna sig då det är lördag :) ! Lina ville att jag skulle med ut ikväll, men de orkar jag inte. & igår missade jag Helenas fest :( ! så trist att må dåligt.

& på talom ngt annat, så har jag namnsdag idag - terese :D grattis på mig ;) !

ska hoppa in i soffan nu mina vänner, ha de fint.


-/ D i v a image465



Kommentarer
Postat av: susan

Den filmen är bra.

Krya på dig och grattis på namnsdagen.

Kramar

2008-04-26 @ 20:36:23
URL: http://eliottsmamma.blogg.se
Postat av: ninni

jaaa jag blir sjuk hela tiden.. men denna förkylningen är sjuk .. men hoppas de går bort innan måndag =) ...Hoppas du blir bättre =)
har du bokat tid till modell för en dag eller du väga inte :P ha ha .. kram

2008-04-26 @ 21:45:57
URL: http://niiinniii.blogg.se
Postat av: ninni

Men hur gör du ? jag förstår inte äns hur man gör . vill oxå kunna göra eget =(

2008-04-27 @ 21:51:21
URL: http://niiinniii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0