semester ; )


japp, jag tog semester imorgon :) ska bli så skönt. fast jags ka göra så mycket ;P imorgon ska jag på linskontroll, sen hem till mamma. efter de fixa mina naglar ; ) Tors, då ska jag träffa syrran & snäck, vi ska till jägersro. fre, ska jag fixa håret hos steff klockan 11, ta en lunch med henne & sedan till Vätten för att jobba -  : ) Lör & sön jobb på vätten, men de gör inget eftersom älsklingen jobbar ändå denna helgen :) !

igår kollade ändå JAG på fotboll :P haha, HIF - MMFF! hif vann förengångskull. men kommer inte ihåg med hur mycket ; ) ! drack 2 öl & käkade nötter :P !

nu färgar jag mina ögonfransar också, fan va jag kommer som ny till jobb på måndag :) wiie. men fattig därefter ;P men ibland måste man unna sig, & denna månaden kändes bra :) !

Jag & älsklingen har 16 månader idag (v) . det går fort : )
& jag älskar dig.


nu ska jag skynda mig, för vi ska ut  & käka ngnstans , får se vart : ) ha en bra tis.

-/ D i v a image478


Kommentarer
Postat av: Alex

Tack så mycke :D
Ibland får man unna sej lite..
Ps, jag har gått o skaffat pojke jag me :P

2008-04-29 @ 21:37:26
URL: http://ajjeex.blogg.se
Postat av: Sandra

det är nån som gjort flera msn och sen utger sig denna människan och vara mig =/ sjuk i huvudet är den! ska göra allt för o anmäla henne/honom! allt bra annars? kramis

2008-04-30 @ 10:13:50
URL: http://sardnas.blogg.se
Postat av: Alex

Haha Micah heter han du har sett honom på bdb :P

2008-04-30 @ 14:58:25
URL: http://ajjeex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0