Fredag & helg : )



ikväll ska jag & älskling på bio, ska se superhero movie ; ) sen får vi se vad som händer.
imorgon åker jag till Torekov med Borsten. . ska ha konferens & njuta av massage & god mat, kan de bli bättre ? : ) fast egentligen känner jag inte för att åka dit, vet inte varför . . nog för jag inte packat & så. det ordnar sig, ska bli skönt att få slappna av på ett annat ställe & inte bara av att de är helg, utan att ngn annan tar hand om en , man behöver det. & tyvärr är man rätt så dålig med det.

image452



ska bada & ta de lugnt, & prata. men de är jag bra, så de blir inga bekymmer. : ) haha ! sen kommer jag hempå sön som en ny männsika. . HÄRLIGT !

& inte nog med det, vi har bokat flyg nu, betalt & klart. . nu finns ingen återvändo. Wiho. . hih. så den 10 juli kommer vi & gör New York osäker, ; ) ! 2 snygg blondiner i samma gäng, då är de illa. . ;P ! Nä, ska göra ve mig nu, ska på bion halv sju, sen får vi se vad vi gör, som sagt. . måste packa!


Tjing : )



-/ Diva image453

Kommentarer
Postat av: Tess

Hur var filmen? Vill också se den =)

2008-04-06 @ 14:49:06
URL: http://tesss1984.blogg.se
Postat av: lina

så madde ?=)

2008-04-06 @ 16:05:30
URL: http://www.linsen87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0