en dag kvar. .



sen är det min födelsedag : )

bakat kladdkaka jag ska ta med till jobb imorgon, & även en till mig & babe ! :D


Imorse när jag skulle till jobb hände ngt väldigt konstigt ;P Vi kom inte ut från vår port. Fattar ni, jag var redan försenad & på allt detta kom vi inte ut !!!!! PANIK. men sen kom ngn hantverkare & bände (stava) upp dörren, & jag fick DJURA som attans till bussen. & den kom precis när jag kom :D !

idag var jag på friskis också, fick nytt schema. så nu kan jag nog gå dit :) ! KUL ! Han tyckte nog jag var lite jobbig för jag frågade massa saker hela tiden ; ) ! äch ;P

Tv nu, är helt slut. .
Men en dag, EN dag. sen är dagen MIN !
;D


-/ Diva image457

Kommentarer
Postat av: tess

vad duktig du e som bakar =) Själv köper man färdigt ;) hihi! Hoppas du får en bra dag imon!

2008-04-08 @ 21:46:20
URL: http://tesss1984.blogg.se
Postat av: Cornelia

Grattis på din födelsedag! Hoppas att dagen blir kalasfin! :) Kramar

2008-04-09 @ 06:50:30
URL: http://corneliahbg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0