berör.



dessa 3 flickor + pojke  berör något fruktansvärt. .
hur kan man bara vilja skada någon så dom dör. .
jag fattar inte att världen är så grym.
hade jag kunnat hade jag gjort något drastikst med dessa människor. .

jag hatar er.


image450
Madeliene - Bortrövad sen 2007. hoppas flickan är i liv,
men många tror inte.

: (

image451
           Kelsey Briggs - mördad av sin styvpappa & mamma, 2005.
hur kan man
,
SITT EGET BARN !

image454
Engla - kidnappad & mördad 2008

image452

Bobby - mördad & misshandlad av sin styvpappa &
mamma, 2006
.


hur kan man ens leva vidare med detta, ha ett annat liv på sina axlar. . helt sjukt. jag blir så arg, fruktansvärt arg & ledsen. vilket samhälle vi lever i, tänker på när jag blir mamma. när ska man börja våga släppa taget & låta barnet gå själv, & hela de ! Jag vågar inte ens tänka tanken. . fy för.



: (


-/ D i v a image455



Kommentarer
Postat av: Hilajna.

Vår värld är sjuk, hela sammhället är sjukt. Hur ska man göra för att barnen på förskola och skola ska lära sig rätt eller fel när det största ansvaret ligger hos föräldrar. Tänk inte tanken när du ska släppa ut ditt barn, då blir du knäpp. Jag älskar dig lego. Puss.

2008-04-18 @ 07:29:59
URL: http://Helenaskog.blogg.se
Postat av: susan

Så tänker jag...hur fan ska jag våga släppa ut Eliott och Stella själva då dom är lite större? Det fattar inte jag...jag kommer inte till att våga för det är så sjukt mycket som händer nu förtiden...överallt. Fy, vad hemskt.

2008-04-18 @ 18:40:10
URL: http://eliottsmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0