Sorry.

det har inte blivit så mycket bloggande nu på ett tag & jag har saknat det
 - faktikst.

annars, är alltid så trött, så chefen sa åt mig att köpa blutsaft, hm, lät skum. iaf, jag gick till hälsokost, & där bara ger dom mig massa saker jag ska ta för att bli en pigg & härlig männsika. jovisst, det vill jag ju & det hela slutade på 500 spänn. nog fan ska jag bli pigg & fräsch :P HAH! jävlar säger jag bara.

annars, helgen var bara jobb. . hann inte med ngt annat. så denna helgen är jag ledig, har inte vatt ledig ngn helg på 4 veckor, så jobbar 7 dar i veckan 4 veckor i rad - arbetsmyra. men jag tycker det är kul, så mig gör det inget :D ! men denna helg är jag ledig, så då blir det kräftskiva. & kanske en sväng ner till syrran också. får försöka göra så mycket man bara hinner då man är ledig, haha. älsklingen jobbar ju den helgen, : / typiskt. han klara det nog :P ! om inget annat så måste han ; ) !

som sagt, så jävla trött om dagarna. somnar runt senast 22 om kvällarna, helt sjukt. & jag orkar inte göra ngt heller, absolut inget.
så ikväll blir de IDOL & slöa. . massa slöa & skratta :P


ska in & hoppa på babe nu, han ligger & sover på soffan, moget då :P ? det ska han inte göra länge till ska jag berätta. Jag är elak ;D




hörs kanske sen, om jag orkar (:
/ latemadde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0