söndagskväll.

äääntligen är de söndagskväll.
mys söndag, (hatar söndagar, men idag känns de mys)


hade ju tjockasläkten här idag, sessan mamma onka magnus morfar katta. & jag bakade päronpaj & kladdkaka ;D det var gott, alla tyckte om de ; ) wie. daarling åt så det sprutade ur öronen. . & nu är jag lite hungrig, kännt mig kymig hela dagen, får se om de blir något. Min mamma var snäll & diskade & plockade undan till oss, så nu har jag dammsugat. känner att nu ska vi kunna hålla de snyggt. : ) fick massa roliga & trevliga kommentarer om vår lägenhet på bilddagboken. - alltid kul.

imorgon är de jobb igen, & sen blir de nog träning imorgon, hääärligt : )
nä, nu ska jag mysa lite med älsko.


PUUSS.


[haha, du är sjukt patetiskt. sluta snoka istället . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0