som sagt. .

det var utgång igår, lyckad :)
hade jätte trevligt.
mysigt stämning hos cattis på kräftskivan & sedan begav vi oss ner till tivoli för att ta stämpen, 11 spänn inträde. 11 SPÄNN ;P HAHAH. . det tackar man för. : ) sen till hampan för att bäla i oss öl, sagt & gjort. In på tivvan igen & dansade röven av sig, sagt & gjort ;) haha. . jag hade jätte kul & ville inte alls hem när min älskling ville. hade även cattis över på soffan. . hon ville också hem. så det var bara att gilla läget & gå hem. somnade iof rätt fort & vaknade imorse - är mega bakis. på min LEDIGA söndag är jag jätte bakis. Får tacka Tess som drar ut mig så jag får se lite ljus idag med. En kaffe ngnstans & lite skitsnack sitter aldrig fel ;) !


Just ja, Cattis & jag blev fotogaferade, jag säger bara ÖH. som jag ser ut, hoppas verkligen inte bilderna kommer upp. Gozzip.nu , jag stämmer er om ni lägger upp min bild på er hemsida ; ) fast & andra sidan, man lever bara en gång, så. låt folk skratta lite- det bjuder jag på ; )  jag är nog fan rätt snäll ändå ; ) fick höra de igår -
- Du är ju trevlig & söt.
- Tack, du är den första som säger det ikväll.
- Eh, jaha, är du en bitch annars ?
- Haha, tolka de som du vill, men jag är ju trevlig nu, så ?
- Ja, det är du ju.

han blev nog rätt ställd när jag sa så, för han fick lite tunghäfta ;P men , äch. . jag bryr mig inte, jag älskar vara en bitch ; ) ! Hah.


image146



jag bara VILL HA, kan jag få den i julklapp - oh så jävla söt.
                                 ge mig den.




nu måste jag gå, ska möta tess som sagt : ) hörs sen, tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0