rädd.


man blir rädd av att leva i detta samhälle nu ju,
avrättat mitt i centrum, idiotiskt.
vem som helst hade kunnat komma ivägen & framför allt,
jag hade inte velat vara hans flickvän.
bli rädd när man tänker på det,
& även lite sorgsen
.

ikväll blir det kräftskiva hemma hos cattis. ska bli mysigt, & sedan blir det ju utgång, wie. :) & jag är ledig i helgen, denna helgen. så jädra skönt, & nu är jag nere hos syrran, & snäck, :) vatt i lund, men hittade inget. :D ! sparade jag dom pengarna, moha. men de kommer väl gå ngra slantar i kväll. vet inte vart vi ska ikväll, blir väl Tivvan igen ;/ ! får se. eller om vi stannar hos cattis under kvällen, fast j a g är sugen på att dra vidare ut, för jag är ju ledig ;) ! U N D E R B A R T.
 
annars har det inte hänt så mycket, vi har solat idag & igår, hoppas på att man fått lite färg. :) så man kan vara snygg nu i höstens mörker. hehe..

nä, ska på toa nu snart & sen ska väl jag & morfar köra hem tror jag. . sådetså.







det känns som du underhållet ngt för mig.




Pussis.

Kommentarer
Postat av: Susan

Visst är det skrämmande? Man kan ju undra vart världen är på väg...och hur den kommer till att se ut för våra barn...hua.

2007-09-08 @ 19:16:40
URL: http://eliottsmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0